مهدی احمدوند


کامنتهای قشنگتون و پاک نمیکنم
اصلا باید باشه تا شخصیتها مشخص شه
4 تا آدم عقده ای هم همه جا هست
در جریان باشید من خوب میونم واسه کیا بخونم و مطمعن باشید که تلاش من واسه این افراد نیست
پس اهمیتی نداره این 50 نفر 100 نفر چی مینویسن

امشب اطلاعات آلبوم و در اختیارتون قرار میدم
تا 4 5 شهریور هم آلبوم تو بازاره

فقط خواهشا اون افراد بی تربیت خودشون از این پیج برن بیرون
بهتره برن پیج مسی و شخصیتشون و به همه ی دنیا ثابت کنند

اگه میگم فلان روز آلبوم میاد واسه اینه که حساب میکنم اگه مثلا ترانه های من امروز میره تو شورا تا دو هفته ی دیگه جوابش میاد دیگه دست من نیست که برف میاد یا اون روزی که شورا تشکیل میشه تعطیلی رسمیه و از اقبال بد دو ماه بعد جواب میدن حالا جواب میدن همه ی ترانه ها تایید نمیشه و باید اصلاح بشه و همین روند دوباره ...
همین روند روی ملودی و تنظیم هم اتفاق میفته و...
عکس آلبوم هم همین روند و داره
حراست هم همین روند و داره و میگه چرا اینترنتی کار کردی حالا برو دو ماه بعد بیا میگم اگه آهنگ ندم که دوستان عزیزم پیچ بنده رو میبندن به ناسزا
تازه همه ی اینا در صورتیه که تنظیم کننده های عزیز کار و به موقع برسونن
حالا من باید معذرت خواهی کنم ؟




آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: